Fyra nyanser av brunt

Kom hem från salongen för ett tag sedan, fick mitt hår färgat. vågade inte satsa på ljust direkt så hon la i lite slingor och så, är nöjd. Nu när jag vågat ta ett litet steg mot det ljusa hållet ska jag nog be Milla det snällaste jag kan att slinga mitt hår ännu ljusare. Målet är att bli som Kenza har på bilden jag lade upp i ett tidigare inlägg.
Snart kommer julia hit och då ska i kila ner till stan och kolla på när Loffe spelar, sen blir det att proppa i sig en fet pizza! gott. efter det drar jag vidare till min bunny, har saknat henne.

peace.



Kommentarer
Emma w

Vad kul med lite slingor ju!:)

2009-12-02 @ 18:48:24
Adelinn

sv; Ja, lite kul med förändring .:) hihi. får se om det blir bra, annars äre bara att ta tag i reservfärgen jag har där hemma och bli mööörk igen! haha.

puss

2009-12-03 @ 13:24:05
URL: http://adelinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0