Jag sa vad jag tyckte!

Känner att jag vill dela med mig av detta, har inte så mycket annat att skriva just nu. haha. det var "fjäsk" tydligen.

Idag satt vi med våran lärare som många i min klass tydligen hade klagomål på och snackade om vad vi tyckte och tänkte. det var endast få som vågade stå för och säga vad dem tyckte. och jag sa allt jag ville ha sagt! efteråt kommer folk som inte sa ett ord till läraren och klankar ner på mig och en till och säger att vi "fjäskar". Jag tycker inte alls illa om läraren(!) men jag sa vad jag tyckte, både positivt och negativt. tydligen var det fel av mig att säga vad jag hade på hjärtat!
vart jävligt irriterad, eftersom dem/ni inte vågade säga något när vi pratade med läraren själva. då tycker inte jag att det är rätt över huvud taget att börja disskutera det när läraren inte är där! herregud.
tänk på er själv istället så kommer ni längre. alla har olika åsikter. så är det bara.

acceptera det är ni gulliga!



Kommentarer
Freja

Okej jag ska förklara då hur jag iallafall menade. Först när vi hade mentorstid höll ni med oss om att vi skulle säga till honom och det.. att han drev för mycket osv. Sen när vi väl tar upp det ja då säger ni att ni inte alls tycker som oss? Klart vi undrar varför ni helt plötsligt ändrar er. Jag sa inget när vi pratade med Emil eftersom jag höll med dem andra, fanns inte så mycket mer att säga liksom så jag var tyst. Jag säger inte att ni inte får tycka om honom bara att när vi bestämde i klassen att vi skulle prata med honom var alla med på det sen när det väl gäller ställer ni er på hans sida?

2009-12-18 @ 19:04:36
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0