Juldagen

Hej!
vaknade för bara en timma sedan, så jäkla gött att kunna sova länge!
Julafton igår, och jag fick superbra grejer....
en resväska klädhängare lite kläder smycken hårgrejer festivalbiljetten godis pengar skor nessesär ramoneströja
och lite småsaker. jag är nöjd! men förväntade mig en klänning av pappa som vi har varit och kollat på några gånger. så fick jag inte den. -.- haha! skapligt otacksam.
nejdå, jag får väl helt enkelt gå och kolla på mellandagsrean.


P.S juldagen=fest. men inte för mig, jag ska hålla mig till nyår. så medans alla andra kröker ikväll ska jag ligga hemma och...kolla på film! ciao


Kommentarer
kicki♥

haha de där är nog min plan med, tror jag :)

2009-12-25 @ 14:57:01
URL: http://christinakicki.blogg.se/
kicki♥

sv; jag firade somsagt inte jul. Men jag gav iallafall paket till min familj :)



kram

2009-12-25 @ 19:25:13
URL: http://christinakicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0