mysig känsla

tända ljus, mysmusik, nybäddad säng och en mätt mage. tummen upp! ska nog lägga mig och vila lite innan jag fortsätter spela gitarr. är sjukt mysigt med gitarrspel tycker jag.(a) åt lite glass förut med. gottgott. ah, annars har jag väl inte så mycket annat för mig ikväll. hmmm,.. vet inte vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen :/ imorn blir det iallafall julavslutning i skolan och sen efter det ska jag med julia hem. ♥ borde vara jättemysigt hemma hos dem nu runt juletider. mihi
puss


Kommentarer
wendela

Svar: Ne jag undrade för att min syster heter Adelina, och det är ju inte ett jätte vanligt namn, så ja. Men det är väldigt fint! :D

2009-12-17 @ 18:47:51
URL: http://maniyak.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0