totalförändrad men på skalet identisk


Det är så logiskt, alla fattar utom du

du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Du vet knappt ut eller in och du fattar ingenting
fylld av begär, varje dag det tär
helt förblindad av dig själv och din egen karriär
dricker för mycket, men det förnekar du
om jag frågar dig om sanningen så tvekar du
saknar röka gräs, ba en liten gås
du hade nog torskat på droger om du inte fått en psykos
nog torskat på det mesta om du inte hållt dig i skinnet
för det kostar o festa när du trollar med sinnet
du brukar skylla på trycket men du krökar för mycket
en vinare varje kväll, det är så långt ifrån nykter
du försöker mörka ditt sätt men det blir ofta fel
det är då du hatar dig själv, för du e patetisk.

jag saknar riktiga dig



Kommentarer
Fanny

jag vet, men just nu vill jag inget annat än att bara ge upp ;/ det är sådär med mig, hur är det själv? :)

2009-12-21 @ 19:18:19
URL: http://iiowa.blogg.se/
kicki♥

ojj den där texten alltså..

Hur är det? <3



sv; jag vet ej, allting ändrar sig helatiden så just nu har jag inga planer orkar verkligen inte bry mej ;s

Du själv då gumman? Puss

2009-12-21 @ 22:30:23
URL: http://christinakicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0