What about now?

What about today?
What if you’re making me all that I was meant to be?
What if our love never went away?

Sitter och kollar på westlife som gästade idol igårkväll. Förstår inte vad som händer här i mitt liv nu. sjukt mycket men ändå ingenting. jag hatar det. Ska ta tag i lägenheten och plocka undan lite kläder oså innan jag drar mig mot vimmerby. föresten, så himla skönt att Tove åkte ur från idol igår. eller vad tycker ni?

calle
Calle in our ♥

måste säga att Freja och Jag satt och lyssnade på julradio inatt. och frejapluttan skickade in en hälsning till mig, och just när han läste upp den så laggade radion för mig så jag missade det. FAN! men det var en gullig tanke baby. nästa gång är det jag som hälsar till dig honey. <3 
puss



Kommentarer
kicki

Jag hejjar på Erik :) (A)



SV; Åhh va mysigt :) Det vore kul! men kan ej

lova något ännu, men snart (:

Vilka då i såfall, typ? Puss

2009-12-05 @ 16:13:53
URL: http://christinakicki.blogg.se/
Freja

Snacka om otur vi hade. ):

Men vi får stanna uppe en sen natt igen & skicka en hälsning igen! Mihihi. Puuuuuuuuuuuss!

2009-12-05 @ 19:08:04
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0