Bra helg!

Fredag
Vart lite fest hos mig. Trevligt folk & så! Julia och jag drog hemifrån mig vid ca 23.00, drog till stadt där det mest var en hel del fjortisfolk. Men hade kul med mina babes Julia och Emma. Träffade även ricky aram oliver raimond toodi william och massa annat härligt folk. Julia och jag gick hem ganska skapligt eftersom det var öppet hus på lördagen. Måste tillägga att julia och jag körde i med cykeln på vägen hem, så det vart en buckla i kedjeskyddet så den lät som en gammal skrothög. men nu är det nästan fixat. :)
Lördag
Upp och hoppa vid ca. 08.30. ganska segt efter en partykväll. Var fortfarande påverkad när jag vaknade så var inte bakis alls faktiskt. Kom till skolan, och på musiklektionen var dem sega som as och skapligt bakis allihopa. haha. min baksmälla kom int förän vid elva någon gång. hade skitont i huvudet och gnällde på allt. usch. men dagen vart ändå bra när man tänkte på att det var party på kvällen igen. Palladium here we come liksom. var hemma hos freja med mickis och henne innan det vart förfest hos mathilda. runt elva drog vi ner till palladium allihopa! de va nice. HADE EN ASBRA KVÄLL. även om jag bara ville att det skulle hända mer.... hatar det här!
Söndag
Vaknade utan söndagsångest! skönt. Men man har ändå massa tankar i huvudet. finns massa grejer jag inte förstår mig på, och inte går att lösa om inte du visar något. Har varit hos freja hela dagen, vi har sovit och druckit vatten för att dämpa bakisen.  nu är jag hemma och ska ta mig en dusch och sova lite. även om jag inte är ett dugg trött!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0