sjukling

sjukling
ser ut att bli fotboll ikväll. Ska iallafall mysa med Mia och Freja, sen ikväll drar jag mig hemåt till Vimmerby. (: imorn ska mammi och jag till linköping, lämna tillbaka och kolla på skor! hoppas jag hittar några snygga boots som passar den här gången. Får se om jag dricker imorn. annars blir det att stanna hemma i vimmerby till på måndag. Någon snäll själv kanske skulle kunna komma hit med ett sjuk-kit, med massa halstabletter tidningar hostmedicin, te och sånt? skulle vara underbart!

pusspåer. 


Kommentarer
jennie Lundberg

svar; alltså sjuk och sjuk är jag ju egentligen inte, men jag har stressat så jävla mycket på sista tiden att jag inte kan sova om nätterna ;/ vilket gör att jag får dåligt immunförsvar och blir lätt sjuk ;s riktigt jobbigt! så nu har jag varit hos läkaren för att få veta vad jag ska göra för att kunna sova typ :p har sovit 2 - 4 timmar/ natt i 4 veckor nu! ;S

2009-11-27 @ 19:40:31
URL: http://jennielundberg.blogg.se/
kicki

sv; va söt du är gumman!!!

Alltså jag vet ingenting! Han är hur konstigt som helst, just nu vet jag inte om vi är tsm eller inte.

Så med della får jag världens ångest och panik =/

Men han lovade o komma hem idag, så ska vi prata ialf...



Puss <3

2009-11-28 @ 10:13:26
URL: http://christinakicki.blogg.se/
kicki

sv; vi pratade typ inte... så jag evt ingenting ännu :'(



Gud va söt du är, de värmer o höra de du säger! Lovar dej.

Pusss

2009-11-28 @ 22:14:52
URL: http://christinakicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0