bad day

VÄRSTA DAGEN EVER ! och inatt åker folk till usa. fyfan vad jag hatar min skola och rektorn som tydligen haft överseende på vissa elever senaste tiden som nu får hänga med till USA.. det är sjukt. östra akademin är sämsta skolan som finns, som om ni inte redan visste det? ca en månad av tre år på den där skolan har varit bra. lycka till med elever dit i framtiden. Det är precis som "maja" säger.... (en som förra veckan gjorde en insändare i tidningen.) att resor är en morot för elever på östra! Men hoppas att alla mina babes får det fint i USA, och mia har lovat att köpa converse till  mig, så himla gulligt av henne. :) hihi

jag får väl se fram emot grekland/kos istället.....och tänka positivt. precis som jag brukar! att tänka positivt är jag bra på för det mesta. :)


ungefär här gåendes på stranden barfota, i ett oversizelinne & en solhatt på huvudet befinner sig jag och fanny i sommar ca tre månader. läntar. ♥



Kommentarer
Fanny

vad är det för jävla stil, varför får du inte följa med?



åååh, UNDERBART! OM jag längtar?!

2010-04-01 @ 18:56:03
URL: http://iiowa.blogg.se/
Michelle

Fan va tråkigt att inte få åka med... USA är ju helt sjutk coolt.. så jäääävla tråkigt :(((

Sv; Ja, fast jag är inte i sthlm än, men i sommar förhoppningsvis :) Då måste du komma upp!

2010-04-01 @ 20:48:52
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0