riktigt hett

sitter och myser hos ida. har varit och kollat bk brunks kvartsfinal ikväll. ännu en riktigt het match, vissa hetare än andra i närkamperna! haha. det slutade iallafall med att brunk vann med 5-2 :) gött för dem ju. nu blir det ingen innebandymatch på ett tag alltså. ska snart dra mig hemåt så lilla söta ida får sova. kan dessutom inte sluta tänka på dig hur mycket jag än försöker, du har verkligen lindat in dig i mitt hjärta. och du är inte ens värd det. jag kan verkligen inte få ur dig ur huvudet, men man kan väl om man vill. eller hur var det nu? måste i samma veva nämna att jag har dem bästa vännerna i världen!♥


Kommentarer
Freja

Du är bäst.

PUSS! ♥

2010-04-15 @ 09:47:32
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0