SJU SANNINGAR OM MIG

Har kommit på mig själv lite, och nu börjar jag undra.....vem är jag? har så sjukt många olika intressen och saker som intresserar mig. jag gör sånt som faller mig in i nuet, gör det jag vill & tar dagen som den kommer.




en härlig blandning av mig helt enkelt. Har ingen som helst framtidsplan över huvud taget. eller jo såklart jag har, typ en miljon.... kanske kan räkna upp några drömmar då, för eran skull! så kanske ni lär känna mig lite bättre. 
mest av allt skulle jag vilja leva på musiken, bli den nya melissa horn....eller den nya Hayley Williams, hon i paramore youknow, hon är cool. samtidigt som jag skulle vilja bli typ skateboardproffs, assistent, dagisfröken, musikalartist, beachgirl på någon strand i grekland (vilket slår in i sommar i hope). jag skulle vilja bli så jävla kär i en übersnygg brun greek med blåa ögon, ha ett stort vitt och blått hus, som i "mamma mia the movie". ha två barn och som sagt göra det jag vill, förmedla allt genom sången och gitarren. bara rakt in i allas hjärtan. herregud vad jag överdriver nu känner jag, börjar nog bli trött. det är sjukt vilka drömmar jag har. men en dag ska flera punkter av allt jag räknat upp slå in. :) 
MEN ALLT GÅR OM MAN VILL!!

mitt mål den här sommaren är som sagt skateboarden, jag bryr mig inte om jag bryter benet eller skrapar upp stora sår på knäna. jag SKA lära mig! fanny, du får stå ut..jag ska köpe en bräda i sommar som jag ska glida runt på i grekland. så när jag kommer hem är jag en snygg, brun brud som KAN skejta. ;) deni. haha



Kommentarer
sofia

Jag tror jag har samma problem i livet, de suger fast ändå är de awesuume att man kan välja :D Och jag ska med lära mig skate och long, jag ska jag ska jag skaaa, sen kan vi vara grymma tillsammans :D



sv: haha ja de önskar man alltid, du får komma till göteborg någon gång, igår alltså, jag såg så många snygga killar att de va som ett skämt! :D

2010-04-17 @ 11:05:40
URL: http://iheartskiing.blogg.se/
Anonym

braaaaaaaaaaaaaa adelinn!:D du kommer lyckas i skate !:D

2010-04-18 @ 13:52:53
URL: http://landiis.blogg.se/
Fanny

<3

2010-04-18 @ 18:18:17
URL: http://iiowa.blogg.se/
Ema

visst det jobbigt när man vill så himla mycket på en och samma gång? speciellt när allt verkar så långt bort.



jag har börjat jobba på det här med brädan nu iaf ;) haha, jag har samma mål som dig där! vem åker du med?

2010-04-18 @ 22:29:50
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0