spåkulan & USA

Spåkulan säger: Nu har du trissat upp förväntningarna. Den här gången gör det inget för det kommer att bli precis så bra som du hoppas på kärleksfronten.

det var ju kul för mig, haha. men nu ska jag sova. för resten av min familj kommer ju aldrig hem. orkar inte sitta uppe och vänta längre. Har pratat med mina älskade som är i usa nu och dem har nördat framför datorn i solen på en verandra i north carolina eller vad det heter. ni får en bild här med......
 
visst är dem fina och visst ser det gött ut? hihi. puss och godnatt på er.



Kommentarer
Ema

sv: pfft, tack sötis :*



haha, jaha du! långt ut i ingenstans bor du då :D

förstår det alltså :( skulle va rätt fett att dra till USA. jag ska försöka spara ihop till en tripp till new york i höst, men fatta vad dyrt det är! bara flyget kostar typ 5000kr tur och retur :/ man önskar lite att man vore rik ibland. puss!

2010-04-04 @ 13:44:15
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Michelle

Åh, liiite glassig bild. Mmm!

Sv: Jaa, jag sitter och kolla på tv. Ska strax hoppa i duschen, sen blir det städning och stallet, efter det träning! Vad styr du med kakan?

2010-04-04 @ 15:33:31
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0