yes alltså, jag älskar det här!

FYFAN vad jag hatar svenska.:( ska göra mitt nationella muntliga om 40 minuter. och kul att det gick skit på det skriftliga med. alltså, vad händer?  hela den här terminen har varit helt fuckad och den värsta tiden i mitt liv har varit nu under ett halvår... många motgångar leder till att man presterar sämre. inget som gett mig någon motivation till skolan över huvud taget. har haft mycket i huvudet och det leder till att man inte hinner lägga all energi på bara skolan. orka


hello, i'm emo! HAHA


Kommentarer
Freja

Sv: Haha, det är pappa. Men han är inte min pappa längre för han har rökt igen och jag sa att om han gjorde det skulle han inte vara det längre!

2010-04-28 @ 17:38:27
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0