BB-casting

Har haft en galen helg i göteborg med åtta tyskar ifrån New York som grannar. vart inte så mycket sömn när dem förfestade,festade & efterfestade med världens partymusik. Jag och Alex var med ett tag och dem bjöd på groggar med 3/4 sprit och 1/4 cola. hmm. gott...näe! dem ärnågra jävlar på att dricka dem där tyskarna. haha. Hände spännande grejer det dygnet och på morgonen vare dags för casting till Big Brother för min del. Jag hade huvudvärk och var inte peppad för fem öre, trött och illamående var jag istället. usch, sämsta ever !!! Men det var ju riktigt kul att få komma dit på casting och veta att det var något hos mig dem fastnade för. ;) får jag göra om det?


Kommentarer
Nathalie

fan va coolt att du va där ;) hoppas du går vidare nu då!



Haha aa kanske så men pojkar i din ålder skulle jag inte heller tacka nej till, särskilt inte vältränade ;)

2010-12-19 @ 22:01:03
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0