day 01 - introduce yourself.



Adelinn Andersson, 19år ifrån småland. är lång, har mörkt hår och isblå ögon. Ser det positiva i allt och alla och har alltid ett leende på läpparna. är väldigt öppen och social. tog studenten i juni. jag tycker om att sjunga, spela gitarr, pussas, kramas, dansa, festa, måla naglarna och mycket mer. några av dem där grejerna jag skrev att jag tyckte om utförs i vimmerby. men hoppas att jag inom en snar framtid, från och med januari få utföra det i Oslo och jobba som barnflicka under en tid. jag vill tjäna massa pengar så att jag får råd att komma ut och se världen. vill ha en miljon pengar och har en miljon mål med livet, kommer kanske bli svårt att uppfylla dem helt själv. men jag tror att om jag bara har någon att uppleva och dela dem med blir det nog superbra! får se vart vinden bär mig. Här i bloggen får ni en massa personliga tankar och jag skriver ner det mesta jag har på hjärtat. jag ägnar många tankar till mina vänner, och typ hälften av dem går till australien. om typ tio år vill jag vara kär och galen, vara lyckligast i världen och befinna mig någonstand på jorden med en eller flera underbara människor jag tycker om. Även om jag har sjukt mycket planer och drömmar så lever jag i nuet. Imorgon kanske jag sitter och skriver ett inlägg här ifrån andra sidan jorden, vem vet! (ja, man kan ju hoppas iallafall). vet inte vad jag ska säga mer, det kommer bara bli rörigt om jag fortsätter skriva. haha. så nu får det räcka & om ni undrar något kan ni ju slänga in en kommentar.

bara för att jag gillar att pussas så får ni en puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0