en välförtjänt sovmorgon

Har inte blivit alltför mycket sömn i helgen. och inte minst inatt! var sjukt svårt att somna igår. hatar det. när jag väl vill sova så går det inte och när jag har bestämt mig för att vara uppe blir jag skittrött mycket tidigare än vanligt! så jag tog mig en välförtjänt sovmorgon, missade en lektion. men hellre det än att vara död på den lektionen och få läraren att "må dåligt" när elever är oengagerade. idag ska vi ta kort i skolan som sagt och jag vet inte vad jag ska ta på mig. får bli någon mysig outfit. kanske slänger in en bild innan  jag drar mig till skolan. men nu ska jag vila lite till. pussochkram.



Kommentarer
Linnéa

Jag missade hela hultsfredsfestivalen... trist eftersom mina 2 favoritband spelade :S



Hoppas allt är bra idag :)

2010-02-08 @ 15:48:58
URL: http://linnealiebig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0