svar; rond ett

Vad har du för framtids drömmar?
Jag vill bli den nya melissa horn!

Vad gör dig riktigt lycklig?
Alla underbara människor omkring mig, och att se mina nära och kära må bra.

Snyggaste plagget i vår?
Den korta skinnjackan











Favoritglass?

Solero-vilda bär.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa och shoppa!!!! Okej, det lät väldigt ego. Men jag vill upptäcka saker. Och just nu är jag desperat efter pengar så det skulle vara guld värt. Men jag tror att om jag verkligen vann så mycket så skulle jag åka till något fattigt land och hjälpa familjer och barn, tror det skulle vara sjukt intressant och mycket givande. Man skulle nog ge livet en helt annan mening efter att ha sett hur dåligt människor i världen har det.

Favorit märke?
Märke på vad? Kläder? Hmm, ingen aning.

Längsta förhållande?
har inte ens vågat ta klivet in i något förhållande än. hur töntigt det än låter så blir jag aldrig nöjd!:/

Vilka platser i världen vill du besöka?
Ett ställe jag ska besöka innan jag dör är där ”MammaMia” spelades in. Grekland- Skopelos.

Vem är din stilikon?
Jag har nog ingen sån. Jag inspireras av er och av människor jag ser på stan.

Vart handlar du oftast dina kläder?
Väldigt blandat, men halva min sommar-garderob består av gina tricot kläder.

Vad är din favorit godis?
Choklad & rött godis är det bästa som finns

Va använder du för smink?
På vardagar använder jag bara vanlig foundation, solpuder och rouge.
Till fest blir det samma+mascara,glitter,eyeliner,ögonskugga,kajal. det som faller mig in och passar outfiten helt enkelt!

Vad ska du göra efter studenten?
Som det ser ut nu blir det nog att åka till grekland-kos i några månader och jobba som servitris i en bar där. Sen får vi se vad som händer, inga planer alls. Skulle vilja hålla på med musiken. Eller assisten lockar ganska mycket med. Skulle vara nice o flytta till Sthlm eller Gbg.

Hur gammal var du första gången du pussade en kille?
haha, pussades gjorde man ju hela tiden! 6år kanske.. inget jag lade på minnet tydligen. Kan inte ha varit en så romantisk puss! Haha.

Favorit-tuggummi?
Extra

Har du något namn som du tycker är speciellt, som du skulle kunna tänka dig att döpa eventuella framtida barn till eller så?
Min son ska heta William. 
Fina flicknamn jag skulle kunna tänka mig är Alicia, Moa, Molly, Tilda, Agnes……har sjukt många.

Hur många kossor har du?
Jag har inte en enda. Men min pappa har väl en del. Har inte räknat men det är MÅNGA!


Vad skulle du göra om du såg någon hoppa över en 5cm hög kant och ändå ramlade?
Hahahahahahaa, garva ihjäl mig.

Vilken stad bor du i?
Jag bor i västervik



svar rond två kommer inom kort. ha tålamod! :)
peace



Kommentarer
emmaklämma

Hejsan! Vill du precis som mig ha riktigt långt starkt hår ? :-)

Då tycker jag verkligen att du ska snegla in på min blogg & kolla in mina tips på hur du fixar drömhåret.

Del 1 är uppe nu med massa tips o trix och håller på att fixa med del 2 nu som kommer bli ännu bättre med tips på billiga produkter som definitivt ger längre o starkare hår!

Kramis <3

hoppas du gillar't.

2010-02-27 @ 00:15:35
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
emmaklämma

fan vad kul att du gillade tipsen :)

det kommer mer alldeles snart !! (del 2)

aa går att följa mig där hur bra som helst ;) hihi

kram<3

2010-02-27 @ 00:30:16
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Mikaela

hahahaha, adelinn jag garvar ihjäl mig varje gång jag tänker på det xD

2010-02-27 @ 00:55:46
MALIN

svar: tack, gumman :* allt bra med dig idag?

2010-02-27 @ 01:08:32
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
MALIN

svar: usch då, krya på dig! :) jag mår jättebra, faktiskt, ovanligt nog!

vad har du hittat på för något idag?

2010-02-27 @ 01:13:56
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
matilda

SVAR: Nej, nu missade jag ju frågestunden! Hoppas du får en skitbra helg i alla fall! :D

2010-02-27 @ 12:00:37
URL: http://matildaahs.webblogg.se/
Fanny

men jag ville ju också ställa frågor :( Kan jag inte ställa några iallafall? (a) hihi

2010-02-28 @ 11:33:02
URL: http://iiowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0