Because I had a bad day

började dagen bra med att vakna upp med Jullan. gick till skolan och hade historia, det gick hyffsat. och skönt att vi inte började jobba stenhårt första lektionen efter lovet. lunch. naturkunskap som faktiskt gick jättebra, är straxt klar med cancer-uppgiften. måste verkligen jobba ifatt allting nu för att kunna ta mig igenom det här!!!!!!!!!
och sista timman innan min sånglektion (som jag lääängtat efter att få ha) så gick jag upp till rektorn och snackade. ville veta hur jag låg till o så, men frånvaro o grejer. fick beskedet om att INTE få hänga med till USA p.g.a att jag hade waaaaay to much frånvaro dem senaste veckorna innan lovet. och det fanns inget att göra! (våran skola har lite lustiga regler, alltså om man har för mycket frånvaro eller står i skuld till skolan får man inte hänga med på resan vi treor ska göra i maj!) ganska töntigt, i know. men så är det iallafall. jag har skött mig bra tidigare, och jag vet att jag sista tiden var hemma ganska mycket. har blivit alltför skoltrött, plus att jag var sjuk en hel del sista veckorna med, men glömde sjukanmäla! klantigt. jag fick inte chansen att kunna bättra mig. vart i chocktillstånd, både arg och ledsen! har nog inte gråtit så mycket på länge nu... BAD JÄVLA DAY! men efter mycket tårar o prat kom rektorn och ville prata lite med mig igen. Han hade kollat igenom min hösttermin och övervägt! vart så glad och chockad så fick gråten i halsen igen. som det ser ut nu får jag följa med trots allt. skärpning adelinn! tack tack tack tack.

känner på mig att det här kommer bli en känslofylld vecka. gav dessutom MASSA kärlek till mina vänner. om dem märkte det eller inte, det kvittar. men jag kände att jag kramades ganska mycket iallafall. hihi

LOVE


Kommentarer
Ewezi

Sv: Tack snälla :D! allt bra?

2010-01-11 @ 18:03:41
URL: http://ewezi.blogg.se/
Lisa

Jaa tror du skulle passa bra i dom lila ;)

Gumman, såg att du va ledsen idag :( allt bra?

<3

2010-01-11 @ 18:32:22
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Lisa

ååhhh :/ tråkigt, men får du följa med till USA nu då?

jag är med skoltrött och orkar knappt göra några arbeten eller nått, helt seg! Egentligen ska du vara glad att du bara har ett halv år kvar (:

Adde, jag tror du kommer hitta på något riktigt bra efter du har gått ut skolan!

Puss <3

2010-01-11 @ 18:59:37
Anonym

ååhhh :/ tråkigt, men får du följa med till USA nu då?

jag är med skoltrött och orkar knappt göra några arbeten eller nått, helt seg! Egentligen ska du vara glad att du bara har ett halv år kvar (:

Adde, jag tror du kommer hitta på något riktigt bra efter du har gått ut skolan!

Puss <3

2010-01-11 @ 18:59:46
Lisa

Jag som skickade den över ;)

2010-01-11 @ 19:00:12
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Michelle

Fyfan gumman, jag vet verkligen hur du känner, för jag har varit med om samma skit! Skolan är piss ibland, ingen förståelse. Men tur att du får hänga med ju :)

2010-01-11 @ 21:43:44
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Freja

Sv: haha, skulle du säkert din lilla fegis! (;



Jag märkte att du va kramiiiig idag, längtar till imorn.. Du & jag, prat heeeela natten! :D

2010-01-11 @ 21:57:39
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0