en tung sten har lättat från hjärtat

har verkligen INGENTING att ha på mig ikväll. blir väl att trä på mig tights converse ett vitt oversizelinne plus ett nitbälte i midjan. för nitar är väl fortfarande på topp i modevärlden?
freja va här igår. var länge sedan vi umgicks hemma så det var skönt att ha pluttan här igen! Hon drog sig hemåt runt 00.00 så jag var gullig och följde henne till stan. hihi. väl hemma igen runt 01.30 såg min säng ganska lockande ut. somnade dirr och fick en välförtjänt sovmorgon idag!

måste bara säga att en jättetung sten har lättat från mitt hjärta. var sista dagen igår att lämna in massa arbeten sedan höstterminen. så det känns underbart att jag hann även om jag kanske inte ansträngde mig alltför mycket på den sista uppgiften. men har fortfarande något kvar som tynger ner mitt i hjärta, men hoppas att det släpper ikväll då det blir lite utgång. dansa av sig lite! var ju en heeel vecka sedan. :D haha. nu ska jag sova lite.

PeaceandLove


Kommentarer
Anonym

tss, snygg i allt. dansa loss åt mig! =D

2010-01-23 @ 23:55:04
URL: http://lillleidapida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0