hej mitt vinterland

det slutar aldrig snöa. stackars pappa som måste upp för att åka in till stan och skotta snö klockan fyra, om bara 45 minuter. usch! och jag har inte ens gått och lagt mig. på torsdag ska jag och mamma till linköping, och eftersom min långa vinterjacka har gått sönder blir det att kolla efter en ny! funderar på en svart igen, man kan matcha bäst med det ju. eller kanske ska köra på en mörkgrön? ska även inhandla mig ett lager med doftljus från ikea med när jag ändå är där. nenu fick jag lite ångest och tyckte synd om pappa. så borde gå och sova nu. GODNATT.

snö snö snö, det är ganska mysigt ändå, hellre det än massa blask iallafall. men just nu längtar jag bara till våren. och jag ska gå klädd ungefär....såhär

AmandaBerg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0