hem till vimmerby

tre månader i kos? låter superfint. ååh nu är jag så sjukt sugen på att åka utomlands. orkar inte med kylan mer. idag är det ju svinkallt ute med. Var och köpte mig en jacka idag, 250kr på rean. inte alls farligt! den såg grön ut i affären, men i vissa ljus är den brun. vet inte vad den är i för färg, det förvirrar mig lite. men jag bestämer att den är grön, för det var den färgen jag ville ha! haha. kanske kommer en bild påren ikväll så får ni avgöra själva. blir att åka hem till vimmerby i helgen iallafall. får väl se hur det blir, kommer nog bli ganska uttråkad alltså. höhö

puss


Kommentarer
juliairene

nääähä så du menar att du har lite kläder? :)

2010-01-29 @ 16:37:07
URL: http://juliairene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0