i vimmerby

hemma i vimmerby för tillfället. blir nog att stanna här i några dagar innan jag drar mig tillbaka till viken. måste hinna träffa freja innan skolan börjar. och jag slår mig i backen på att vi kommer att sitta och prata i 24 timmar i sträck, om inte mer! för det har hänt så sjukt mycket för både henne och mig. längtar tills jag frå prata med henne. Hade förövrigt en sjuukt lyckad nyårsafton, var hemma hos julia på dagen och hade spa, något som tydligen skulle vara bra för hyn var havreröra som luktade dressing, haha sweet ju! men i vart lena iallafall. och det var ju det som var grejen.:) på kvällen åt vi mat och spnt mysigt hemma hos jullans granne. och vid niotiden hoppade vi i ytterkläderna och tog bussen till västervik. hem till mig och fixa oss lite och peppa inför sista kvällen 2009. kände att vi vart mer peppade av att vara bara vi två än att va med folk vi knappt känner. eftersom alla våra närmsta vänner var på annat håll. vi drog till palladium, och vid tolvslaget sprang vi till fiskartorget och hälsade 2010 välkommen. vart massa nyårspussar. Jag var superlycklig och jag vet att det här året kommer bli det bästa ever. <3


Kommentarer
Anonym

svar: men åh, taaack :) det är du själv!

2010-01-03 @ 19:06:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0