jag ligger ju här!?

nu börjar jag bli riktigt seg i huvudet! kanske var tur att jag stannade hemma ikväll ändå, har ätit massa gott som ananaspaj glass jordgubbar och så lite godis på det. mmmmm. hoppas att folket som är ute och festar ikväll har sjukt tråkigt. fast det lär dem ha, för jag ligger ju här!? haha. började se "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren", men den vart för läskig. vill inte se den själv. så jag stängde av. bäst att sova kanske. kul om någon skulle höra av sig till mig här i min ensamhet.
pussochkramochgodnatt


Kommentarer
Linnéa

Hoppas att du lägger ut bilder på balklänningen sen, låter som att den kommer bli hur fin som helst :))



Nja, jag fyndade ingen direkt på loppisen igår... vill hålla i pengarna nu tills jag får en egen bostad :) köpa massa ny inredning o sånt... :D

2010-01-31 @ 11:35:33
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Freja

Haha, så söt du är! Skräckisar är nice din plutt!

2010-01-31 @ 21:07:48
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0