jag minns varje sekund

försov mig idag, lyckat! nevars. kom ca 20 minuter för sent till historian. usch, jag som hade lovat att börja skärpa mig. måste gå och lägga mig tidigare så jag är utvilad på morgonen. går iallafall superbra i historian nu, det är jag glad över! :D ska dessutom träna imorgon, duktigt. sen efter det blir det att sova hos julia. hoppas det blir kul.
Är riktigt pepp och längtar till lördag nu, behöver verkligen dansa och festa av mig lite. hoppas på en toppenkväll med massa positiva händelser. på söndag blir det väl chilldag. får se vad som händer.  måste nog ta tag i redovisningen vi har på måndag.

Jag såg dina ögon den natten, dem följde varje steg
.



Kommentarer
Fanny

Turkiet värkar najs, men jag är ju lite rädd för alla.. turkar. Men sånt folk lär det ju finnas på alla semsterorter så ja :P Var det något bra party ställe då? :)

2010-01-14 @ 13:41:54
URL: http://iiowa.blogg.se/
Fanny

ååh.. den är SÅ fin ;**



Japp, just nu jobbar jag på en förskola :) Dock börjar det bli lite segt.. långt att åka och jobbiga tider så ska försöka få jobb i någon affär eller på ett hotell istället :) Så skönt! Vad ska du göra efter skolan sen då? :)

2010-01-14 @ 13:48:01
URL: http://iiowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0