klänning på G

skön...t! äntligen är jag på god väg till en balklänning. var i Storebro och kollade tyger och sånt. hon skulle höra av sig om hon hittade någon liknande variant i USA. Men det ser ut som att hon ska sy. jag vill hellre att hon syr en åt mig. det var sjukt billigt med, min klänning skulle gå på 1200-1500 kr totalt. så om ni inte vet vart ni ska vända er kan ni alltid gå dit! :D hon är tysk men jättetrevlig och så, hon hjälper gärna till. :) hon hade inte så fina klänningar på hemsidan, men som sagt hon syr ju med!
puss


Kommentarer
Linnéa

Jaha, så du ska bli balens drottning då :)) ?



Jag har faktiskt varit med på en loppmarknad idag, fast det var ganska lite folk som kom dit och tittade :S

2010-01-30 @ 19:12:26
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
mathilda

heter stället stil och elegans ? det var hon som lurade mig på min klänning , INTE att rekomendera :s

2010-01-30 @ 20:10:23
URL: http://maaathildaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0