veckans ros & mobil-lös

det här suger!!!!

ÅNGEST, REGN & EN STULEN MOBIL !
kan det bli bättre?



......ska säga att även om du inte är värd det för fem öre så vill jag ändå ge veckans ros till dig som idag efter ca.11 månader sa något vettigt som ledde någonstans. äntligen! en sten har lättat och jag ska köra järnet ikväll med min julia! löve it. hatar han/hon som snodde min mobil igår, ett skott i pannan skulle du ha. så kan ju passa på att ge veckans vissna (mask)ros till dig då. har precis tagit en funderare över mitt liv just nu och tre månader framåt. ska leva livet i en vecka till, åka på emmaboda med bästaste freja! sen är det jobb som gäller i augusti, ska även TA KÖRTKORT och åka till sthlm. var även en söt kille som lovat att lära mig beachvolleyboll med, men vädret verkar inte vilja att jag ska lära mig det så det blir nog inte det här året. får ta det nästa sommar när jag kommer tillbaka till viken! sen i oktober drar jag till norge och fanny. yey, ser jag fram emot att jobba eller? haha, ojoj vad händer med mig. i vinter hade jag även tänkt att lära mig..eller jag ska lära mig snowboard! nyårslöftet 2010!!! så innan nyår ska det ske, önska mig lycka till. nu ska jag måla mina naglar i någon flashig färg & sen kommer jullan hit och vi drar väl vidare till didrik och fästar tror jag. ha det fint. puss!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0