är det det livet går ut på?


en fresch bild ifrån helgens morgonpromenad ca kl. 05.30!

kom precis hem, tog en dusch och lite food. nice va! har haft sexualkunskap i skolan...väldigt givande vad det gällde ekonomi iallafall, det är inte billigt med barn hörni!  fyller 19år på måndag, ca 10 år (eller mindre) kvar till jag går där med en söt liten bebismage! huh, livet känns väldigt kort just nu och innan jag ska ta det klivet att skaffa barn så vill jag hinna med så sjukt mycket. ska säsonga, resa, uppleva, träffa människor och leva livet!

ingen som vill hänka till norge i höst, eller någon som har andra planer?
Jag är öppen för förslag


Kommentarer
therese

Adelinn jag vet förmodligen ett jobb i Norge. Lust att söka? :)

2010-06-07 @ 19:18:05
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0