femhundraelva gånger!

ska läsa igenom historiahäftet ca 511 gånger till, sen är jag redo för prov imorgon! måste säga att jag är sjukt varm inombords nu när jag fått så himla mycket fina ord av alla genom framförallt facebook!! åh, ni är världens bästa och jag behöver ert stöd mer än ni anar för att jag ska våga satsa.  P.S. ska bara skriva ett personligt litet meddelande, att om du läser här så hoppas jag på ditt sällskap här så snart som möjligt! ta taxiiiiiiiin vafan, det är värt det!  D.S

sweet dreams darling. 


Kommentarer
Freja

Sv: Älskling du kommer klara dig fin fint, det vet jag! Dock är jag lite osäker på mig själv. ): Haha.

Men du får fan ta och flytta till sthlm i höst!! Vad fan är några för snack, nu fixar du ett jobb och flyttar dit/hit! ♥

2010-06-09 @ 00:23:27
URL: http://frejab.blogg.se/
kickiii

fan fan fan för skolan !!! ;[



sv; nauw va du är söt adelinn, tack!

Korall är redigt fint, coolt att du ska ha den på studenten då! :D jag har en coco modell, haha ;P

2010-06-09 @ 20:09:46
URL: http://christinakicki.blogg.se/
Sandra

den finns på h&m för 50 kr delen! lätt bästa köpet hittills! finns i svart med. glittrig tråd äre i den med. gr8!



haha, jo rumpan håller han jämt hårt i. han släpper mig aldrig vettö! ah, jäkligt synd alltså! annars hade jag köpt dem av dig dirr!

2010-06-09 @ 21:03:57
URL: http://livetsomsaandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0