sweet tischa & jeansshorts

gårdagen: en störtskön kväll @klts övervåning, palladium & en soluppgång hemma hos dem bäste grabbarna.
bra kväll som inte vart riktigt som planerat, skulle åkt till vimmerby och varit med på premiärfesten på sommarjobbet, men klantig som jag är missade jag bussen och fick vara kvar i viken. men jag gjorde det bästa av situationen och fick en kanonkväll faktiskt! :)helt oplanerat gick jag in på palle i en vit sweet-tischa och jeansshorts. haha. gillart'! men man kan ju inte vara uppklädd jämt. orkaa. he he. nu har jag precis käkat lite, ska bege mig till klt och köpa sommarkort så jag kan åka emellan. :) hihi. hoppas allt är bra med er annars då, kanske får tag i några bilder ifrån kvällens bravader, jag ska försöka. men det ser inte lljust ut assåå. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0