99% av allt som sägs här är ändå lögn.

oj.....vart visst lite alkohol igår ändå. var med ida och flickorna för att fira att ida blivit 19år, grattis på den baben. 19, den onödigaste åldern ever känns det som. och snart är jag med där. haha. fasen vad fort tiden går! snart ska man skaffa barn med. Vart iallafall en göddig kväll igår med härligt folk!!! men ibland säger man och gör saker man inte borde, allting händer en lördagkväll, in the big city västervik, mitt i centrum, på palladium. dessutom finns det vissa människor som borde skaffa sig ett liv än att lägga sig i andras, såå jävla sjukt hur mycket folk snackar här. vad får dem allt ifrån! jag har slutat lyssna på skitsaker folk jag knappt känner säger. 99% av allt som sägs här är ändå lögn.

Somnade rätt sent igår, kom väl i säng ca 05.30! så idag har jag sovit hela dagen. shit fick ångest över att jag hade luggit inne och sovit hela dagen så jag drog mig över till fam.roos place. hängde med idababe, rajje och maks! :) kollade på film och tjockade med chips. det var gött! menmen, nu är jag rätt trött ass. tänkte försöka få på "i taket lyser stjärnorna" sen sova.

P.S Min lilla själ har tagit en hel del stryk denna vecka/helg. och allt är bara så sjukt jobbigt! ida är världens finaste, freja och julia är underbara. så en ros till er, och en puss kan ni få med. D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0