festis

är det det här som kallas pepp?'
är sjukt stressad och lugn, pepp och depp, ledsen och glad, lycklig och olycklig....osv. snart bär det av till freja, kim ska skjutsa julia och mig. väldigt snällt av honom :) snart kommer sandris och hälsar på med. puss ha en fin kväll mina kära.

har världens beslutsångest med. men nu ser det ut som att det blir ett svart linne med ryggurringning, nitbälte i midjan, converse och skinnjacka! låter det bra?
en svart yta och ett vitt inre. höhö. vitsigt! PUSS


Kommentarer
bella

Svar: Det är bra! ;) Haha.

Klart jag ska :) Ses vi på dansgolvet som alltid? :D

2010-03-27 @ 18:13:32
URL: http://bella.nu
Milla

Sv: Alla kommer inte alls in på Östra längre Adelinn, det var bara så när vi började på skolan. Iallafall vad jag vet. Och så du menar att du håller med om att alla på skolan är typ drägg, odrägliga, idioter. Hon säger även "Det hjälpte inte att locka med en USA resa för att eleverna skulle sköta sig." Det finns faktiskt elever på skolan som alltid har skött sig, sen finns det de som har bättrat sig, och de som fortfarande skiter i skolan, men jag tycker inte det är okej att dra alla över en kant. Jag är inte upprörd över att hon skriver "östra akademin", det är faktiskt eleverna hon kritiserar och är jävligt taskig mot. "blir de återbetalningsskyldiga om de faller tillbaka i sina gamla vanor?" Där tar hon ju också förgivet att även de som har skött sig och får följa med, har varit odrägliga elever som inte skött sig innan vi fick reda på USA resan. Hon är ju störd!

Jag tror du hade blivit lite upprörd du med om du bara hade sätt det från ett annat perspektiv, för det är inte bara hon Maja, utan även väldigt stor del av västervik som tror att man är typ eftebliven om man går på Östra, det var därför jag ville försvara mig, och även de andra eleverna.

2010-03-28 @ 12:57:55
URL: http://mrsmilla.blogg.se/
sofia

låter grymt snyggt!



sv: ja, jag med. sommar är på g men love and money kan ju släng sig i väggen! ;D

2010-03-28 @ 16:36:47
URL: http://ihertskiing.blogg.se/
Freja

Sv: Jaa, det var tider det! Haha. :D

Synd att jag var tvungen att gå hem så tidigt, vi får ta igen det en annan helg baby! <3 PUSS

2010-03-28 @ 18:13:51
URL: http://frejab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0