riktigt het(t) alltså!





har haft en härlig dag i skolan, vid tre mötte jag upp emma och vi tog en promme i solskenet. kul att träffa henne igen. Senare åkte vi och mötte upp idababe. drog hem och lagade oss lite food. bakad potatis vart det. fint alltså! vart att ta cyklarna till skogshaga och kolla innebandy. BK Brunk spelade och kvällens match vart riktigt het. när jag väl kom in i spelet var jag koncentrerad till hundra och brunk har ett nytt fan! haha. näevars så seriöst äre inte. men nu ska jag öva lite till på mitt svenska tal. sen ska jag slagga.
PEACE LOVE UNDERSTANDING 


Kommentarer
Camilla

Gillar detaljbilder och du lyckas fint. Tack snälla du för dina spontana snälla ord.

2010-03-31 @ 17:14:43
URL: http://xccc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0