svar; rond två

Vilket plagg går du helst klädd i?
Tights, det är det bästa som uppfunnits!

Vad gör du på din fritid?
Jag umgås med vänner, festar, roar mig och förhoppningsvis jobbar jag snart med.

Tränar du något?
idag började idas och min träning inför beachen2010, vi simmade!

Varför gråter inte sälar?
Gör dem inte?

Varför äter benny så mycket öl?
För att han är som han är kanske?

varför blir jag aldrig full?
Du, kom inte och säg att du aldrig blir full maks!!!!

Om du ska festa, vad dricker du helst?
Jag dricker helst baccardi/sprit eller cider.

Röker/snusar du?
Nepp. Inget av det!

Bästa danslåten?
Hmm, kommer ju nya hela tiden. Tycker nog mest om de gamla hitsen.

Hissar eller dissar du "One-night stand"?
Dissar för min egen del, skulle vilja ha känslor inblandat. Men visst, vill man ha något för kvällen bara för det är gött, så varför inte.

favorit årstid?
Sommar!

jeans eller leggings?
Leggings. Äger knappt några jeans. haha

vad gör du helst på en fredag/lördagskväll?
Fredag kvällarna brukar vara lugna, mysig hemmakväll med vänner eller familj. Och på lördagar blir det oftast party!

hur gammal är du?
18, fyller 19 i juni.

på killar, brunetter eller blondiner?
Både och, ingen betydelse alls!

bruna eller blåa ögon?
ögon är det jag faller för ofta. blåa står högst. Men väldigt mörka bruna är superfint.

varför vill du inte sova i samma säng som mig? trångt är väl mysigt?
För att du snarkar och jag vågar inte peta på dig. :/

Samlar eller sparar du på något?
Nej det gör jag inte. Men jag har en hel hög kvitton som jag borde slänga.

hur länge har du hållt på med musik?
sedan jag gick i fyran. Det var avslutningen i sexan som jag sjöng inför folk över huvud taget. Och då slog vi på stort med ca 600 pers. DET VAR STORT!

när började du blogga?
två år kanske.

såg att du skulle till Grekland och jobba, man får inte hänga på?
Såklart du får fanny, vill du ha mailen till dem så kirrar jag det åt dig gullan!

Hur ser din dröm man ut & hur ska han va?
oj! sjukt svårt att sägam har ingen drömman, vet inte om han finns. men man får väl hoppas. det här kan bli långt...

okej, leonardo dicaprios charm, romantik, sensualitet och talang. richard geres(pretty woman) hemliga, underbara och mystiska sätt. robert pattinsons blickar, trygghet, kallhet och sexighet!
Min dröm-man är världens gulligaste, behandlar mig som jag förtjänar och berättar allt som tynger ner honom. utseendemässigt har jag inget ideal heller, skulle kunna falla för vem som helst. positivt eller negativt? hmm, vet inte. men det är personligheten som spelar rollen för mig, men såklart han ska vara snygg. killar kan ju vara snygg på olika sätt! om han är världens goaste inombords så blir han snygg automatiskt. så är det faktiskt.
någon jag inte skulle tacka nej till är heta Josh Duhamel......



Kommentarer
Fanny

haha, men jag är seriös alltså :D när ska du åka? pöss;*

2010-03-02 @ 21:19:04
URL: http://iiowa.blogg.se/
Freja

varför blir jag aldrig full?

Du, kom inte och säg att du aldrig blir ful maks!!!!



Kul stavfel! hahah

2010-03-02 @ 23:53:57
URL: http://frejab.blogg.se/
Anna

Ja, han är inte dum ;)

2010-03-04 @ 22:22:00
URL: http://sangster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0