lördag

hej mina underbaringar.
vart igår att gå och kolla på musik direkt på mejeriet. sjukt duktiga och fräscha band :) jag vill med kunna förmedla känslor genom musik, och nu är den perfekta tiden för det. jag lovar! eftersom det händer så jävla mycket hela tiden så hinner inte min kropp med. hjärtat klarar inte av allt. folk är ego och vissa har inte en tanke på vad dem gör eller på konsekvenserna för det dem gjort. det är så sjukt jobbigt! tur att mina vänner är dem bästa som finns!♥
 
Klockan åtta i morse började larmet på en mobil låta, och jag var dödligt trött, klev inte ens upp ur sängen, öppnade knappt ögonen, så låg kvar och fick en hejdåkram. somnade snart om igen och sov till ca tolv då ida ringde och fick liv i mig. hoppade in i duschen. sen var jag pigg och glad. vi drog oss vidare mot corner med raimond och engan. dem var fetton och drog en frulle med nuggets och pommes. ida och jag var nyttiga och satt och kollade på! haha. efter det vart det hem till rajje och tare lugnt framför bröllopsfotografen. och nu sitter jag här, spelar lite gitarr och väntar på bättre tider. blir en lugn hemmakväll med mig själv. skönt. :)

tack för söta kommentarer, mer sånt vill jag se.
ni är så himla bra, vet ni det?


Kommentarer
Malin

Typ. kungholmens hamn, New york, hanna. Typ :]

2010-03-06 @ 18:58:12
URL: http://endelavmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0