wöwöwööw

http://stephaniekiratsopoulou.blogg.se/2010/march/g.html#comment


rösta nu. sista dagen idag innan 22.00. skulle vara så sjukt kul att vinna, jag som aldrig har tur i tävlingar!
puss på er, hoppas allt är fint. jag har haft en helt okej bra dag idag. men den började dock med tårar, dels för filmen vi såg om slaveri och sånt hemskt. och dels för andra saker. jag avskyr det här. har haft sånglektion och övade till på fredag, som jag nämnt förut ska jag och min kära vän maks ställa upp i ukm här i västervik, på mejeriet klockan 20.00. gratis. (om någon var intresserad). haha! snart ska jullan och jag vara duktiga och dra oss till körskolan. wey. FAS B ska vi klara. :D wish us good luck.

ger er en sådan här romantisk kyss! mysigt va. :D




Kommentarer
Sara

Sv: Jag har insett att min vecka också är väldigt full haha, men någon dag nästa vecka kanske istället:D Lycka till med repet! :)

Haha, jag tyckte bilderna var charmiga! :)

2010-03-16 @ 17:43:05
URL: http://escalates.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0