promme och prat behövs ibland!

har precis kommit in efter en promenad med min babe emma, sen har vi ätit kladdkaka och glass! så himla skönt väder att gå och prata av sig i. och fack vilka problem man kan ha ibland med allt. jag saknar någon, typ DIG!.....och fan vad jobbigt det är, kanske bara intalat mig själv att jag inte vill ha någon annan. men du är inte värd det, seriöst! dock har jag inte en aning om vem/vilka som läser min blogg, men jag får en känsla av att du läser det här nu!? give me a sign than dude. ;) men nu ska vi gå och sova. puss och godnatt!


Kommentarer
hilda

sv: jo 300 är lite mycket :( i love skjortan! tss den var good också!



jo jag såg några bilder där, men ta dig orken till nu adelinn! D:

2010-05-19 @ 00:33:15
URL: http://hildajansson.blogg.se/
fanny

jag är lite småkär i dig, men det visste du väl redan..

2010-05-19 @ 11:35:36
URL: http://iiowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0