my love



någon du kan säga allt till. någon du litar på till 100%. någon du kan skratta och gråta med. någon du kan prata med genom blickar. någon som ser direkt om det är något som inte står rätt till. någon som fortfarande är ens bästa vän hur dum man än är vissa gånger. någon som finns där 24timmar om dygnet. någon du kan va med som om du vore själv i rummet. någon du inte klarar dig utan.

den där "någon" är min bästa vän Julia. ♥

men hur många gånger jag än skriver eller säger det så kommer ni inte förstå.



Kommentarer
julia

asså fan vad fin du är

och jag kunde inte sagt det bättre själv <33333333

du är det bästa bästa bästa jag vet

men det vet du ju.



älskar dig adelinn!

2010-11-02 @ 10:32:49
URL: http://juliairene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0