6 dagar känns som 6 år.

hej å hååååå!
Jag är inte så nervös ÄN, ska göra en stor grej imorgon & jag bara måste klara det nu. idag har jag gjort ingenting. och nu gör jag ingenting. pappa vill åka till åland på "julbordskryssning", jag är pepp. men inte mamma :( får se hur det blir. pappa jag och mina bröder kan ju åka annars, paarty party... nä nu sitter jag bara och babblar om sånt som ni inte bryr er ett dugg om.. det jag skulle säga egentligen var att mina fjärilar gick aldrig och lade sig så fick ringa med med dem i magen, jobbigt läge liksom. sååå idag jag pratade i telefon (det gör jag inte med vem som helst.) och jag har längtat sååå efter att få höra hans röst, måste säga att det inte vart sämre av att få höra en nyvaken jonathan. ;) känns som att killen har varit borta i 6 år, fast egentligen har det bara gått 6 dagar.

nu ska jag sååva, puss o kram lovers!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0