att bli vuxen..



att vara inskriven som aktivt arbetssökande är inte den roligaste titeln direkt, och valet i september gör allt så mycket svårare. jag känner verkligen att jag borde ta tag i grejer och ta reda på fakta, politik och ekonomifrågor.. betala räkningar är ingen match nu när man bott själv, men val&arbetsförmedlingar och shit, det är det värsta.... alltså åh vad jag inte vill vara 19 år nu!

JAG HATAR ATT BLI VUXEN! var på arbetsförmedlingen idag som jag nämnde förut, man måste tydligen uppdatera dem hela tiden. dem ska veta om jag har några funktionshinder, mitt telefonnummer, personnummer, meriter & hela köret. möte varannan vecka typ! jag orkar inte, jag kan klara mig själv....tror jag

och hörrö, på arbetsförmedlingen chillar man inte. där är man aktivt arbetssökande! sådetså. nu ska jag ringa till reinfeldt och se vad han har för sig. haha 

klicka här för att komma till valpelj.
Matcha dina politiska åsikter
mot partierna och riksdagskandidaterna
som svarat på Valpejls enkät.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0