"nästa sommar är jag med i tylösand"


"Nästa sommar är jag en av deltagarna i "kungarna av tylösand" ! det ser jag fram emot."

det där vart min facebookstatus som väckte en liten debatt! hahah, jag hade inte tänkt vara med alltså, och folk som känner mig vet det. resten kan ju få tro vad dem vill. Men ärligt, jag bryr mig inte ett dugg om vad dem har för sig i det programmet, det är deras liv och om dem har sex, går runt nakna, super & skämmer ut sig är det deras problem. jag tycker att dem är sjukt sköna. några spontana partypinglor som lever livet i tv-rutan. ;) Jag skulle lätt kunna tänka mig att delta i programmet alltså, som en kul grej! Bara för att man är med där behöver man inte skämma ut sig inför hela svenska folket, om man sköter sig och håller sig hyffsat nykter är det ingen som kommer bry sig. och uppmärksamhet, hmm.. visst, dem flesta kanske tänker att dem som söker dit gör det för att få uppmärksamhet. men om jag hade vart med hade det inte varit därför. jag hade bara sett det som ett äventyr och något man kommer minnas och skratta åt när man blir äldre. herregud vilken jävla debatt "kungarna av tylösand" verkar ha startat... alltså vem fan bryr sig? vad gör det om hundra år om man är med i ett program utan någon som helst mening?! ni som läser det här tycker säkert att jag är helt dum i huvudet nu, men orka disskutera emot det då. grejen är ju att dem i programet har valt det helt själva och dem öppnar upp sig för hela sveriges befolkning bara för att ge oss underhållning, dem blir ju inte kändisar genom det där programmet direkt! jag tycker att dem är sköna som gör det, är ju precis samma grej som att vara med i paradise hotel, melrose place eller big brother. ingen big deal, och man lever ju bara en gång.

tack och hej. nu ska jag sova, hoppas inte att det här vart värsta stora grejen nu.
men kommentarsfältet finns ju här nedanför om ni vill något! :)
puss



Kommentarer
elin

hahaha, jag håller med dig dom är sköna!

2010-10-01 @ 18:34:01
URL: http://eliinstyle.blogg.se/
Anonym

kolla gärna min bloppis :D!

2010-10-26 @ 21:12:29
URL: http://ewwica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0