learn to live with it.

 

Ser ni hur svart mitt hår är? lika svart som tröjan jag lånade av sofie idag.


Hej. en händelserik och jobbig dag. 06.45 hänkade på ida till jobbet för att jag var tvungen att ha bilen till mitt eget jobb. körde efter en buss typ hela vägen hemifrån till hennes jobb så det var liiiite trisst att jag behövde hoppa upp astidigt bara för att kunna skjutsa henne när det gick bussar, menmen thats life. 07.00 hem och sova & kolla bb med sofie. 11.30 hoppade in i bilen och spenderade fyra timmar på barnehagen, mysiga barn som redan lärt sig mitt namn efter två dagar. alla ville gosa och pussas och kramas hela tiden. åh! (har hittat en partner att skaffa barn med också, gött för mig ju! haha) på ett flygplan kommer barnet bli till. spännande. 16.00 Kom hem och lagade fisk, åt..hade heta disskusioner om saker som är så sjukt larviga egentligen. alla här i världen går inte ihop som sambos, men det vet man ju inte förrän man testar. lite så känner nog både ida jag och sofie just nu. bara att acceptera och lära oss att leva med det sista månaderna. det klarar vi, måste bara uppskatta varandra mer tror jag. nu kör vi


Kommentarer
J

Het du är ;)

2011-04-07 @ 00:15:01
CJ

Ja men eller hur, orange är snyggt! :) Ha en fin dag i vårsolen söta du!

2011-04-07 @ 12:46:42
URL: http://cjs.blogg.se/
Mikaela

Snygging!!

2011-04-10 @ 14:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0