Finns det något kul med att köra bil ensam?!

Japp, nu har jag fått in nästan allt i bilen för imorgon drar jag mig mot Borlänge och plockar med mig Martin till Sälen! Jag är nervös över att köra bil ensam i fem timmar, jag hatar att köra bil själv. Hitta rätt väg, hålla rätt hastighet och ha full kontroll på allt , samtidigt som jag ska försöka hålla mig vaken i min ensamhet. Haha orka. Ni förstår inte hur mycket packning jag har med mig, och i eftermiddag ska jag och mamma åka och hämta mina skidor! Yes alltså. Dem ska gå in i min lilla bil med.:) klag klag, jag är aspepp på Sälen och jag tror och hoppas på att det kommer bli en toppensäsong! På torsdag börjar jag jobba med, gött! Have to go, måste städa lite och gosa med vovven. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0