stugan.

hallå ifrån stugan i isiga sälen. Var ju ett tag sedan jag uppdaterade ordentligt här, så tänkte att ni ska få lite mer info nu. Yes, den 20december flyttade jag till sälen. firade lilljul hemma och fick fräsha skidor, pjäxor och tillbehör av familjen. lovely. har dock inte fått prova dem än då det är nollgradit här uppe och backarna fryser till is. inget bra underlag alls! hatart. jag är helt blåslagen på knäna och armarna, och lite smärta i huvudet efter att ha trillat omkull fem miljoner gånger. ingen som kan grusa ordentligt här uppe på fjället.. I måndags utforskade jag ponta och nathy byn och lindvallen. Hamnade på fjällbagarn (om jag inte minns fel) och käkade lunch. idag har jag varit ledig igen, sjukt gött! en ny diskmaskin har vi fått också, eftersom våran gick sönder..antagligen under festen i söndags! synd. här har ni lite bilder ifrån vår lilla mysiga stuga på fingersvampvägen. hit är alla välkomna!













Kommentarer
Anonym

Snacka om mysfaktor på den stugan bruden! Diggar nallen(din va?) i soffan :D

Delar du rum alltså? Hur känns det? :)

Får tacka genom mamma och övriga familjen för ditt söta julkort! Mamma läste uppe det i morse för mig via telefon. Gullis på dej! Skype snart. Jag kan svensk tid idag kl. 15.00. Och även de flesta övriga kvällar! Men shit, det är ju nyårsafton imorgon. Gisses! Vad ska du ha på dej och vart blir festen där man ska hänga? Saknar dej miss A! Detta blev mer ett mejl än en kommentar, tss ^^,

puss på dej!

2011-12-30 @ 09:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0