beslutsångesten är min största ovän.

jag hatar att välja.

-en sommar med ida i norge.
-ytterligare en säsong på astrid lindgrens värld(hemma) 
-en ny upplevelse på böda sand(öland) 
-eller ska jag chansa & hoppas att intervjun om rhodos-jobbet går bra.



Men right now, jag har jobb!!!! en 50% stilling än så länge, men det kan bli mer. På en inte så fräsch bensinstation, men jobb är jobb & jag är mer än glad. Vi har precis kollat på filmen "taken", riktigt bra faktiskt. men hemsk. nämen hörni, jag har noll inspiration så ska dra mig.

Hade, som man säger i norge.


Kommentarer
Sofia Berg

Vore jag dig skulle jag LÄTT valt Öland, eftersom jag älskar det. En sommar där liksom. Har du fått för jobb? Ändå att Norge är grymt fint på sommaren kan jag tro. Utomlands kan du åka på vintern;)

2011-02-17 @ 15:38:56
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Sofia Berg

Har du kommit fram till vad du ska göra än?

Jobba utomlands skulle jag göra på vintern om jag vore du. Sommar på öland skulle jag inte tacka nej till, har du fått jobb på böda eller? norge är också grymt fint på sommaren kan jag tro :)

2011-02-21 @ 19:25:06
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0