PLÅSTER PÅ HAKAN.






today.i.wear.this.in.30min. haha.
Har ett plåster på hakan med. nu passar jag ju in i "kan du vissla johanna"-gänget. nivet detdär programmet som går varje julafton?! jag hatar det samtidigt som jag inte kan slita mig ifrån tvn när den lilla filmsnutten kommer. är så himla fint när gunnar(heter han så?) har lärt sig vissla och får vissla för sin morfar på begravningen. så fint! :') jag har lagat mat idag med, och fan så duktig jag är. cred cred cred till mig!

Ha det bra mina vänner. och glöm inte visa mig att ni lever.


Kommentarer
Michelle

Nämen sötnos! Va söt du är med plåster, vad har du styrt med? Tack förresten, men designen är inte klar på långa vägar men duger ju :) hihi!

2011-02-23 @ 20:03:39
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0