lite impulsivitet.

Har ätit en god middag & sitter nu här i soffan med en bit choklad. Imorgon kommer visst mina föräldrar hit till halden och hälsar på. Pappa är den mest impulsiva personen jag känner, där ifrån jag fått min impulsivitet. det är en bra egenskap tycker jag. Men han är kanske liiiite väl överdriven. han kan komma en morgon och säga "Nu om fem minuter ska jag åka till Linköping, ska någon med?". svaret han får: "eeeh, ahvisst.. hinner jag klä på mig först?" eh he eh. Aja, kul att dem kommer hit iallafall.. tråkigt att resten av familjen inte kunde följa med. Åh, jag ringde albin och han ville att jag skulle komma hem istället, för han orkade inte åka bil i så många timmar. gullet! imorgon får jag en SÄNG med, äntligen! har hittils sovit på en madrass mestadels, och några nätter mellan ida&sofie. hihi. På måndag får jag reda på hur jag ska jobba med, åh vad kul! det ser jag verkligen fram emot. Så kanske jag har en barnehage på g med. ser lovande ut & jag äääälskar barn. åhå. det går lite bra nu iallafall. ska börja powewalka nu med när mamma&pappa kommer med skor och en bra jacka till mig. ida, du får peppa mig nu.. annars kommer det aldrig funka.

saknar j med, han är en rätt stor del av mitt liv nu och jag vill veta allt som händer i hans liv. Dem har lite otur där borta i australien, men jag tror att deras otur har vänt nu and i'm happy for him.  
U.N.D.E.R.B.A.R.T.

nu ska jag äta choklad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0