2010 - första halvåret.

JANUARI -


invigde året på bästa sätt iklädd paljetter.


älskade lägenhetslivet.


freja & jag befriade armarna ifrån gamla festivalband.


hann med att ta en del egobilder.


tyckte att sådanahär program var pinsamma. (nu har jag ändrat åsikter)




FEBRUARI -

"Vad har du för framtids drömmar?
Jag vill bli den nya melissa horn!"


lärde känna världens bästa ida.


sconesmys på b-gatan.


-


hade origentering i skolan.


myste massa.


hade otroligt mycket känslor i kroppen, kanske en liten förälskelse.


fick en ny stil.


vart cool och lärde mig skata.



MARS -


sjukdomens månad.


festade väldigt mycket.


repade.


deltog i tävlingen UKM. (sång&gitarr)....


..samma kväll chansade jag, lättade på hjärtat & grät.



APRIL -



solade=bränna. städa,tvätta=vara hemmafru.


var BK-Brunks trognaste fan.



hade fräscha outfits.


hade fest & fick en tillsägelse.

hundar 3
gosade med vovvarna.


hade planer på jobb i kos, men alla var tråkiga töntar och drog sig ur.



lagade mat & hade "halv åtta hos ida" med emma o idus.


skate.


studenten närmade sig.




MAJ-





valborg hemma hos grabbarna grus.


spelade kubb.




min älskade lägenhet hamnade på blocketpunktse.



sjöng med maksen.


aram & wille hade utställning.


gifte mig...eller gick bal.


fortsättning följer....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0