ljuset i mörkret.


Freja -
den här tjejen kan jag inte leva utan. Du har verkligen stöttat mig igenom allt. Gör så ont i hjärtat när jag tänker på hur långt ifrån varandra vi är. Men jag vet att även om det dröjer 5år tills vi ses så kommer det alltid vara detsamma mellan oss. jag älskar dig.

  
Fia -
bruden som är bäst, snyggast och vackrast! Du är så himla bra, och alla stunder med dig är dem bästa. skrattar så mycket att jag nästan kissar på mig varje gång, ärligt talat! haha.


Julia -
min fina vän som känner mig bäst av alla i hela världen. trodde inte att det gick att bli bättre vänner än vad vi redan var, men under resan till magaluf kom vi varann så sjukt nära att vi vet allt om varandra.(eller hoppas iallafall att hon känner detsamma) Är så skönt att jag haft dig julia. du är verkligen en vän jag kommer komma ihåg hela livet. börjar nästan gråta när jag skriver det. huh, nu klarar jag inte mer, men ni fattar poängen. jag hade inte klarat mig utan henne. nu till nästa kille..

Maks -
bäste grabben som fanns där alla dagar och alla nätter. såg alltid när jag behövde en kram & kunde få mig så glad till och med på mina sämsta dagar. åh så jag saknar dig maksen.


Ni var mina ljus i mörkret
.
Åren på gymnasiet var verkligen den svåraste och jobbigaste tiden i mitt liv än så länge. Det hände så himla mycket då. flyttade hemifrån. utmanade alla öden. tog fler chanser är någonsin. gjorde saker jag aldrig gjort förut. var lycklig som bara den. fick starka känslor för en person jag knappt kände. men det var något med honom som jag bara ville åt. vart sårad på riktigt för första gången. grät mig till sömns. tog studenten. 


Jag är så tacksam att jag lät er komma så pass nära mig. nu är jag i ett annat land och flera timmar ifrån städerna ni bor i. jag saknar er.


Kommentarer
DAISY

Tack! Ja kör på det, de kommer verkligen användas väl i sommar från min del med :D



Åh, fint med ljus i mörker. Jag har mina med och de är så himla underbara så det är inte sant!

2011-01-30 @ 20:36:08
URL: http://daisykewk.blogg.se/
olivia

tack! :D

2011-01-30 @ 20:46:51
URL: http://ulivia.blogg.se/
AMANDA FALK

underbara bilder och din header är skit snygg föresten!



Sv: Neej, hallonsylt och keso på havregrynsgröten förstås! Jag gillar kontrasten när man har något kallt på gröten :D Allpemos, kanle och lite vaniljyoghurt är också jätte gott. På mörkt bröd ska man ju ha keso och avokado, mums!



Ha en fortsatt mysig kväll och en bra start på veckan imorgon, god natt!

2011-01-30 @ 20:50:22
URL: http://amandafalk.se
julia

fin du är

2011-01-31 @ 10:06:11
URL: http://juliairene.blogg.se/
Carruu

fint inlägg adde :))

2011-01-31 @ 10:35:57
URL: http://cnascarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0