pudding!


jag sommaren 2010!


jag sommaren 2011! (blond dessutom) haha.

Sitter och äter efterrätt här hemma nu, och snart ska ida springa till jobbet. muää. men sofie kommer hem snart som tur är. hoppas inte att hon är alltför trött nu så hon somnar direkt! men jag börjar faktiskt bli trött, eftersom en viss ida molander ropar på mig klockan 9.00 en lördagmorgon!!! fyfasen. men jag segade och hon lät mig sova lite till. he he. gött. Men åh vad mätt jag är nu, och vad jag älskar choklad. min passion i livet. Förra sommaren gick jag upp i vikt så det bara knakade om det, usch!!! det berodde nog på att jag shiftade mellan en godisaffär & en chokladbutik på astrid lindgrens värld. tur att jag inte har sökt jobb där i sommar, då hade jag nog inte kunnat visa mig på beachen 2011(och framåt)!!! huh. (suck!)

puss å hej.


Kommentarer
JJENK

hahahah!! :-)

2011-02-01 @ 13:31:31
URL: http://jjenk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0