två underbara veckor!

har haft några underbara två veckor som kommer hänga kvar i minnet väldigt länge. Har hunnit med mycket förra veckan, började med grillfest/maskerad på jobbet. great kväll iklädd poliskostym. fan vad jag trivdes i den! haha. kanske ett framtida yrke? :) sen dagen efter drog jag iväg och såg melissa horn, stod och grät ifatt med regnet. helt sjukt vilka minnen jag har med ALLA hennes låtar. var och en av låtarna har varsitt minne. och alltid är det en som passar in på min situation. Hultsfredsfestivalen alltså, det ägde.. när det var fint väder & ölen var knäckt! gick till och med runt i bikini en av dagarna, det var u.n.d.e.r.b.a.r.t ! kollade the tallest man on earth och blev kär, i hans blick, hans röst, hans talang och hans kropp. mörda mig vilken kille! och finns det en så finns det flera, eller hur? ;) japp, hultsfred vad bra, träffade massa människor. vart bjuden på langos, öl, cider och allt möjligt. värst vad folk är givmilda på festivaler! :) det gillar vi. träffade vissa som jag inte sett på typ 2år. sjukt vad tiden går fort alltså. Ahmen iallafall, efter festivalen har jag jobbat & umgåts med världens bästa madde. har powewalkat(sjukt duktiga ju!) och ikväll har jag, linnea, madde, evve och alex varit nere vid sjön och badat och grillat, fiskat och myst! åh vad jag gillar sommaren. ni ska få bilder ifrån mina äventyr med, det lovar jag! :)

PUSS PÅ ER.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0